Tuesday

I morse kom jag på att jag skulle skriva svenska
nationella imorgon och att jag skulle ha boksamtal med min lärare,
och jag har nte ens börjat läsa boken, fick panik och kom
på att filmen går på bio, så tänkte åka och se den men som tur var hittade jag den och kunde ladda ner den..  Sen visade det sig när ja prata med Emma att nationella var nästa vecka :/ tyiskt, men bra för mig :)

Låt den rätte komma in : Den var jäkligt skum, det är en svensk film som handlar om vampyrer. Den är iaf värd att se..

Efter de så kom Alicia hit och vi åkte ner på stan och käka på nancys, sen åkte
vi hem igen och blev sittandes framför datorn och tv framtill för en timme sen
då ja o andre skjutsa hem henne : ) sett två filmer till...

Felon : handlar om en pappa som försvarar sin familj när dom får inbrott och han hamnar i fängelse och får gå igenom en jäkla massa grejer i fängelset, helt klart sevärd film!!

Stepbrother : Komedi, två äldre människor träffar och dom har en sak gemensamt, dom har två sönder som fortfarande bor hemma, och dom båda är i 40års åldern, Den här filmen är ok, rolig är den iaf :)

Snart ska man väl gå och lägga sig, eller kanske se ett avsnitt av prison break :)



Kommentarer
Postat av: Jackeline perez

från vilken sida ladda nu ner och vad skrev du på sök fältet?

2008-11-05 @ 12:59:30
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0