Work work work

Dom tre W:na? jau.

Idag så fick jag sovmorgon, skönt som bara den!
Andre väckte mig runt elva och drog upp parsienerna,
irriterande för solen sken rakt i ögonen=(
Men vi bestämde oss för att vi skulle ut och fota lite,
men istället fastnade vi framför en varsin data, boring.

Vill ut och fota på något fint ställe, men en fördel kan
ju vara att ha pengar till bensin, vart två riktigt jobbiga
månader när det gäller pengar, helt panka båda två..
Men det vänder väl snart hoppas jag,
om det är någon som vet något extra knäck, hojta tilll.
We really need it!!:)

Har kollat hela sesong 2 av one tree hill på bara igår
och idag, så ska väl starta sesong 3 nu och snart
vara ikapp er på sesong 6! Yes!

Föresten är det någon som följer sesongen Dexter?
Är den bra eller? värd att se ? ? =)

Glöm inte att bli medlem på http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=112015 
Där kan du samla poäng för att få present kort på hm osv :)

Bli också medlem på gratisbio.se och ange mitt användarnamn :) SandraHammar
tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0