Fotoutsällning på Lava

Idag så skulle vårt projekt vara färdigt, vi har fotat några modeller och dom skulle gå en catwalk idag på lava!
Är riktigt missnöjd, Bilderna blev jätte bra o bildspelet gick bra!

När catwalken skulle börja så fick ja wow känsla men sen så gick allt snett , modellerna stanna kvar för länge så fel bilder visades o musiken blev fel, haha garva ihjäl, tråkigt nog, sen så vi som hade lagt ner mest tid, p åredigering av bilder o shit , vi fick inge cred alls, synd, vi som va bäst iaf , haha:)


Min modell o min bild där i bakgrunden.


en till


Natalia , alicia o ja på tåget upp till lava


kunde inte låta scenen va, så sprang upp ett tag o gled runt? haha


haha, titta på mig,


Emma o moa, smile for life eller? Haha:)

Kommentarer
Postat av: valeria

synd att de skulle strula..

2008-10-23 @ 21:02:12
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag måste bara få försvara modellerna, alla är amatörer och vi fick träna en gång och då utan bilderna plus att ni fick komma upp på scen på slutet och blev tackade då?

2008-10-23 @ 22:45:30
URL: http://fuckallthisismyshit.blogspot.com
Postat av: Carina

varsågod. Jag förstår ditt missnöje, men ville bara klargöra eftersom du förmodligen inte visste att vi bara tränat en gång när du skrev om "modellerna stanna kvar för länge..."

2008-10-24 @ 20:25:46
URL: http://fuckallthisismyshit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0