Friday night

En mysig kväll tillbringade vi hos mormor & morfar.
Vi åt jätte god mat, hemlagade kötbullar o potatismos           
(mums så gott).

Vi tittade på idol och måste säga att jag diggar anna och kevin.
Dom är grymma, och hoppas någon av dom vinner, kevin är
snäppet mer favorit men anna är cool! :)

Efter idol tog vi pärlan hem och nu sitter vi framför varsin data :)

Ska jobba imorgon 11-15 sen så ska jag på 40års fest hos
farbror Tony, sen blir de hem igen och sedan till sthlm på bb-festen!
Fick med mig alicia den här gången o de känns super kul!

Tack för en underbar kväll mormor o morfar, ni är bäst:)

Jag älskar dig André Hegge

Jag lånade chakes fina mössa, men andre tyckte jag såg ut som en ryss **** :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ryssmössa

2008-10-25 @ 14:52:45
Postat av: Anonym

Det är alltid lika roligt när ni kommer och äta bör man annars dör man, puss, puss

2008-10-27 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0