Movie time

Under dom senaste veckorna har jag sett så sjukt mkt filmer :)
Tänkte ge er en kommenrar om vilka som är sevärda :) så enjoy it!


Movies:



Mamma mia:  super härlig film, mycket musik och sång. Bra skådespelare.
                            Helt klart se  värd:) 



The eye: Riktigt bra skräck. Jessica Alba har huvudrollen. Hon är blind och får sig ett par nya ögon. Se den! =)



Big Stan : En komedi. Den får en att skratta bra många gånger, handlar om en snobbig person som ska in i fängelse och göra allt för att klara av att leva där inne, haha :)



Harold:  Komedi, handlar om en 13årig flintskallig pojke. Han har sina fördelar med att se äldre ut. Haha.
                Filmen är inte kanon bra, men den e klart värd att se.



Mirrors : En ny skräckfilm, tror den går på bio nu,den va läskig men sämsta slutet jag vart med om,
               men gillar du skräck så kan du ju se den :)



Barnhemmet: En till skräck, som går på bio. Den är väl så där, inge höjdar film, men jag tycker den är sevärd
                           Den är lite skum, och hemskt slut...



Wanted: Den måste ses, det är mycket sci fiction, jag som inte är något stort fan av de, fastnade ändå för filmen. Angelina jolie har en av huvudrollerna o är riktigt tuff i den här filmen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0