freedom festival 2009 portugal!

Nu har vi vart i portugal, de blev jag,andre,toni och percy!
En vecka med tre killar var både roande och lite små pinsamt ibland!
De är ju inte direkt så att dom tre killarna tänker på att jag
är tjej, utan jag är ju en kille igänget. haha. Fått höra
alldeles för mkt, om den snygga tjejen o den snygga rumpan,men jag
är ju van! :) Dom är ju som dom är lixom ;)



Vi var dom första två dagarna i Algarve, portugals södra del.
Där var det fina stränder och turkost vatten, De var dock inget
drag på kvällarna, men de gjorde ändå inget eftersom vi snart
skulle åka på festival i fem dagar, ;)



Vi skulle egentligen åkt tåg till festivalen men när vi väl va
i porutgal tog vi oss tiden och titta va de kosta o hur lång tid de skulle ta.
13h och 300kr dit. Hum, då buss o tåg inte är något för oss och skulle
ta så lång tid så hyrde vi bil istället, och kom till festivalen på fyra timmar:)


 

This is the main floor!
va väl ca 30.000 människor där! :)


ja o andre på dans golvet!:)


jag så där svettig och härlig,
dansar i 40graders värme, klarade man inte länge, :P


på flyget :) <3


en glad sandra utanför tältet :)

Det var portugal de, fler bilder finns på min Facebook:)

Kommentarer
Postat av: André

fina kort* Vi hade de bra där !:) s<3

2009-08-16 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0