jobbiga tider

De flesta har hört de men för er som inte
vet så dog min älskling Shiva, min lilla fina
katt unge, hon ramla ner från balkongen
och har vart jätte ledsen och inte haft någon
lust alls att blogga, men nu känner jag att
det är dags..

Just nu har jag sportlov och det har jag spenderat
med jobb, har fått börja att jobba som sekreterare
på en hudmottagning, faktiskt jätte kul, så jag
hoppas att jag får fortsätta att jobba där ett tag till :)

Har också vart en del strul hit och dit men de känns
som om det är på väg mot bättre tider nu..

Just nu är vi barnvakt åt lillebror och han o andre sitter
som förtrollade i tvn o spelar fighting spel. inte så lockande..

imorgon tänkte vi åka och ta en dag på heron,
lite spel, kansek bio lr bowla vi får se:)

jag tänker på dig varje dag ska du veta.
Rest in peace<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0