Måndag

I lördags var jag o ch tränade me mormor o amanda,
var rätt skönt men var trött efter de kan jag lova,
somnade direkt när ja kom hem, sen väckte andré mig
för vi skulle åka och titta på en lägenhet i brunnsäng.
Den var helt ok, lite liten men den dög.. bättre än Ronna.

Efter de så kom Lo och Eileen på besök:) Vi lagade lite
mat och tog de lugnt, sen senare skulle vi åka iväg på
 fest så då åkte lo o eileen hem.

Det var en ritkigt rolig fest, vi var på förfest hos fullmoon
gänget o sedan åkte vi på tecnostate i bromma.
Va bra musik och härliga människor :)

Söndagen sov ja fram till halv tre ungefär sen så
gick vi upp o laga mat och kolla film o bara tog de lugnt:)

Idag är det måndag, och jag ska snart åka och träna
och efter de ska jag på max o jobba:)


Jag,Kerran och Anna

  '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0