Onsdag

I går så var jag och lasse först i åkersberga och fotade en lägenhet.
Den var inte så spc fin, men den hade lite snyggt inrednings stuk,
han hade kinesiskt tema me mkt drakar och sånt i sovrummet och
data rummet, de va tufft... :)

Efter de så åkte vi till Kista och fotade en lägenhet där,
gud så fin den var, shit:P ska lägga upp annonsen
sen så ni kan få se :) hehe.

Efter de åkte vi och åt på donken, riktigt gott eftersom
ja hade gått hungrig i typ fem timmar och höll på att
svälta :P haha.

Sen åkte vi förbi kameradoktorn och sedan till skolan,
jag lånade ne blixt så idag är de tänkt att ja ska ut och fota
men whot? har jag någon lust, nee...

Idag så ska jag snart hämta tim, avmaska Shiva och
sedan träna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0