Dålig uppdatering igen? :O

Jag har en andledning till varför jag inte bloggat, har legat i förbaskad magsjuka,
är ändtligen på bättringsvägen. Är riktigt trött på att ligga hemma måste jag säga,
har en busig katt som aldrig ger upp, som hoppar på tangentbordet, drar i sladdar,
hon går mig på nerverna ibland.  Men man ska väl inte klaga på en sån söt sak :)

Ska nog inte göra mer idag än att ligga på soffan, vill bli riktigt frisk..
Har missat massa viktiga saker den här veckan,
igår skulle jag och städa hos min morbror, får 500 för att städa
hans lägenhet varanan vecka, går på ca 2h, så lätt förtjänta pengar,
sen idag skulle jag hjälpa joakim eneroth med hans bok, den ska lanseras
i paris snart och han ville ha min hjälp att binda den eller vad det var.
Han är en jätte duktig fotograf, kan ni söka på google om ni vill..

Sen imorgon skulle jag egentligen fota ett hus med Lasse i Danderyd.
Det stod på beskrivning att man skulle få med "utsikten mot golfbanan"
"En bild på inomhuspoolen" En bild mot vattnet, och det är på 250 kvadrat,
Och jag missar det, fan, hatar att vara sjuk, men vad ska man göra
Helt svag i kroppen, inte ätit sen i söndags tror ja, bara nån yoggi,
helt trött. ska försöka få i mig lite mat idag iaf:)


Här har ni henne, våran bebe:)

¨
Hemma hos oss på nyår:)

Kommentarer
Postat av: Daniel

va bra att du tjänar pengar, då kan du ge mig mina...

2009-01-07 @ 23:40:54
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0