Dålig uppdatering

Har inte vart så värst bra på att blogga, trots att ja har lov. hum, ska försöka bättre mig
men känns inte som om jag är så motiverad till att skriva..

Julafton firade jag hos mormor, alla var där och de blev en massa presenter, är jätte nöjd med julen. Juldagen var jag på tecnostate och hade kul med vänner, fick åka värsta lyx taxin hem från sthlm, hah kändes som om man satt i en rymdfärja lr nått:P grym iaf..

Dagen efter de så tog jag det bara lugnt hemma, någon av dagarna var vi förbi Andrés mamma på julmiddag också:) Även hans farmor :)

Den 28e åkte vi på kryssning med birka paradise, de va full fart, hehe, ja o andre somnade tyvärr först. haha. men det var en mycket mysig resa och jag har verkligen den underbaraste släkten:) hehe

Efter kryssningen blev de åter lugna dagar fram till nyår, då hade jag och andré middag hemma hoss oss, de blev jag,amanda,percy,richard,victor,jim och bobbin, kvällen var trevlig. vi var hemma hos oss på tolv slaget och kollade på rakterna, jäkla massa rakteter i ronna kan jag lova haha..

Vid halv två drog vi på fest och jag träffade mycket trevligt folk där, hoppas man stöter på dom igen:) Hade ett riktigt lyckat nyår med min älskling och mina vänner.

Gott nytt år alla:)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0