...

Upp imorse, fort till skolan,
så klart var bussen sen tack
vare all snö..

I skolan så hjälpte jag Jocke
att beskära bilder, den här
gången var det riktigt fina bilder
och jag fick en del inspiration
av dom till projektet som vi kommer
ha. Ska göra det med Emma
och tror det kommer bli bra det här.

Efter skolan åkte ja hem och tog de
lugnt, sen var mange snäll och skjutsa
mig ner till mormor, åt god middag och
satt och prata lite, sen bestämde vi oss
för att ta en promenad och morfar
följde också med. Mysig och skönt
att vara ute o gå i de här värdet, lite
kallt om öronen men va ska man göra=)

Efter de så såg vi på  aktions program, hehe
klart men gör de när man är me mormor
o morfar;) Hehe, nerå, men där på programmet
var det en stol som en köpte för 60.000.
En helt vanlkig stol? haha, ge mig pengar tack.

Mötte upp andre o dom på hans träning
och nu sitter vi hemma och spelar tv spel,
andre var och chippa det i sthlm idag:)

Tyvärr får ni ingen bild idag. tack o godnatt,
hejdå:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat skriva??

2009-02-05 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0