Fredag.

Idag vaknade jag inte förens kl 12, ingen som var hemma och Shiva
var inte i sov rummet, gud va skönt det var:P sen ringde pappa och
förstörde min skönhetssömn ^^

Då gick jag upp och städade, plockade in alla kläder i garderoben
och vek i ordning fint, så nu har vi super fint i våran garderob.
Längtar till vi får ny lägenhet så ja kan ha en egen kläkammare med
bara mina kläder ^^

Efter de så tog vi en snabb städning och nu ska jag snart åka
och hämta mia efter hennes jobb, sen ska vi hämta daniella
och ta en promenad ut me Chido:)

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska jobba imorgon och på söndag.
Imorgon ska jag iaf på middag hos mormor och morfar.

(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0