Fredagen sov jag bort?

Jag och mia tänkte festa igår eftersom dom ringde
från mitt jobb och sa att jag inte behövde jobba
dag utan att jag måste jobba stängning, så vi
tänkte göra de bästa av situationen, men de var
tyvärr ingen schyst fest. Får vänta tills den
24e och dra på hard stylé festen, eller hur tjejen:)

Jag åkte iaf från mia sen och hämtade upp André
sen åkte vi hem, ohc kolla en film sen somnade vi.
Jag vaknade halv två idag, utvilad och redo för en
ny dag :) hehe, ska snart på middag hos mormor
och morfar och sen blir e jobb. slutar halv tre i natt:(



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hellu =) Var jobbar du någonstans?

2009-01-10 @ 17:19:00
URL: http://cajsacormery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0