God morgon god morgon:)

Vaknade av att pappa ringde och väckte mig och André,
ska snart åka till Rönninge, ska hinna vakna först bara.
Ska äta lite frukost idag också, första dagen på länge
eftersom jag vart sjuk=(

Gillade ni videon? Har fler roliga att lägga upp på Shiva :) hehe

Har lite bilder från kryssningen vi var på, var där med hela släkten.
Jag och André gav det i julklapp till alla:) Kryssningen var super
mysig, trots att ja o andré la oss tidigast :O färskingar vi är:D

    
  
Min älskade släkt, (alla finns dock inte med)

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

ingenting kan stoppa mig hahaha, så jag gick Sandra. Det ska du vet :p



puss.

2009-01-08 @ 13:32:37
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0