MTV

Har du ni tittat på mtv på senaste?
Vad jag minns från när jag var yngre
var det bara musik hela tiden men
dom har bra många program.

*X-effect.
Rätt sjukt program, det handlar
om att två ex ska spendera helgen
tillsammans medan deras nuvarande
pojkvän/flickvän får se på hela tiden
utan att "exen" vet om det.

*Pimp my ride.
Heh, gammalt men fortfarande
kul att se på, man kan ju hoppas
dom skaffar det i Sverige
så kanske dom kan pimpa min
skrutt bil? :)

*A shoot with tila tequila
vet inte ens om det stavar så
men det är rätt kul att följa,
hon håller i programmet själv
och har tagit dit ett visst antal
människor, tjejer o killar
och ska hitta den rätta kärleken.
Hah, sjuk tjej, men kul att titta på.

*My super sweet 16
Bortskämda 16åringar
ska ha super stora fester:P
man får följa dom medan dom
planerar och shoppar hit o dit:P

* Next
Sjukt program, haha.
En tjej/kille som tar med
en person på date, sen får
den andra välja pengarna lr
gå på en till date, medan
den som bestämmer bara kan
säga next om den inte gillar personen
och en ny står på tur:P

Som sagt dom har många roliga program och dom går ju nästan hela tiden,
underbat nu när jag ligger hemma och är sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0