Dax och börja igen!

Sry , men har totalt glömt  bort min blogg om jag ska va ärlig..
Nu har man tagit studenten, den dagen var helt underbart rolig.
Har nog aldrig vart så gul och blå efter en dag i hela mitt liv! Haha!
Armar och ben var fyllda med blåmärken, rösten va hes och ja!

Jag är jätte nöjd med mina betyg, mitt mål var att inte ha ett enda
IG och det höll jag, ville helst inte ha några G heller men fick fyra
st så det var inte så mkt iaf!!

Har nu börjat jobba hos en hudläkare, jobbar deltid där, 20h i veckan.
Jobbar lite extra på max ibland också, men inte ofta de inte =P

Lagom skönt när man fick skatteåtebäringen här i veckan,
blir åka till skärholmen idag med alicia.. Ska sluta nu, sista
patienten ska snart gå, då ska jag bara hem sen drar vi,
har fått lånat mammas bil!! :)

Jag har nu också flyttat till en etta på täppgatan, Den är super
fin, precis som jag ville ha den, ska ta lite kort någon dag så ni får se!!

Fick en bärbar dator av min älskling i studentpresent, passar perfekt
så man kan ha den när man ligger i sängen, fick även mitt internet igår
så de känns nice!!

Finns massor att berätta om som ja gjort senaste tiden men kan lägga upp
lite bilder istället, tjoflöjt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0