Dax för uppdatering

Hum ,vet inte varför jag slutar skriva helt plötsligt,
tappar väl intresset antar jag. Men nu ska jag ta mig
tid och skriva ett långt långt inlägg, med massa rolig
info :)

 Jag jobbar kvar hos hudläkaren, dock bara december ut så är i rätt stort behov av ett heltids jobb men det kommer väl hoppas jag :)

Jag fotar inte spceciellt mycket längre men jag var faktiskt ute och fotade
lilla syster en dag när löven fortfarande fanns på träden!! :)



Foto jobbet jag hade på gång att fota hus och lägenheter verkar inte bli av då
det bara är massa strul från den fronten och jag orkar inte gå och vänta längre..
Skulle vilja öppna en egen foto firma och ha en sån där " va en modell för en dag"
och hitta någon kompis som sminkar osv, har lite små tankar men inget jag har
tagit tag i...

I helgen så kom Robban på besök från helgen, på lördagen blev det utgång med
jobbar kompisarna men det blev inga bilder, dock träffade jag Camilla på 550
och jag fastnade på ett kort iallafall! haha:)

På tal om annat tycker jag att ni ska sätta er och se den här filmen när ni har tid.
Den är två timmar lång men fan den är nyttig att se, vi lever i en sån förträngd
världsbild.. http://video.google.com/videoplay?docid=5422350249395716487#
Den handlar om hur vårt ekonomiska system egentligen fungerar... om en sekt
som vill förändra världen och om hur korrupt värld vi lever i.
Om du tycker det här var intressant så hojta till ska du få se ännu mera sjuka saker...


Förövrigt trivs jag bra i min lägenhet, Miliah börjar bli riktigt stor nu, ska
ta ett nytt kort och lägga upp och visa, ingen liten bäbis längre inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0