Fredag den 13e

Det känns som en bra start på dagen,
inget inplanerat för första gången på
evigheter, kanske för att det är
fredag den 13e. Ger fredagen den 13e
otur? Eller är det bara en myt?

Nu sitter jag på jobbet, trött.
Ögonen svider nästan av trötthet,
men det är bara att kämpa vidare
för jag slutar redan klockan halv 12
idag, vilken bra start på fredagen va?

Jag har nog fått heltids jobb också!!
Ska börja på Nancys nya resturang..
Dom ringde även från karamellkungen
och ville att jag skulle börja där men då
det bara är vikariat så tar jag självklart
heltids jobbet i första hand.. Och det
roliga är att jag och Bea ska jobba ihop!
wihoo!!

Igår blev det solning med Sandra och Bea,
det fanns tyvärr inte tre solarium lediga så
jag och Sandra tjocka ihop oss i ett solarium,
de gick hur bra som helst och dubbelt så billigt
blev det ju! kanon!

Peace and love my friends


Kommentarer
Postat av: bea

ja fy fan så kul vi kommer ha tillsammans!!! ses sen stumpan! puss

2009-11-13 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0