Lugn helg

haft  världens lugnaste helg, hur skönt som helst..
I fredags så var jag och Robban hos toni och spelade
lite tv spel, sen kom percy och hämtade oss och
så åkte vi hela gänget till mig istället. Blev där
till ett tiden sen somnade jag :)

Lördagen vaknade jag kl halv tre, då kom
Bea förbi och vi tog en sväng till skärholmen..
Vi skulle titta skjortor som vi ska ha på
oss på nya jobbet. Ska börja på Nancys louge.
Dock börjar jag redan imorgon på vanliga
nancys och ska lära mig kassa...

lördag kvällen blev lugn förövrigt, en
sväng förbi donken på kvällen..

Nu sitter jag på jobbet ,ska sortera klart
papprena sen blir de vänta till kl blir fem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0