Torsdag

Fan veckorna bara springer förbi,
jag hinner knappt med, först är det
måndag sen helt plötsligt fredag och
en vecka har redan passerat.

De rätt konstigt det där, när man var ung
då gick tiden så himla sakta, man blev
aldrig äldre, men nu när man inte längre
har något att vänta på, så ba springer tiden
förbi, för det enda du spendererar dina dagar
på är jobbet, vilket tråkigt liv man har.
Tänk er att få resa runt, se världen, va
helt oberoende av pengar och saker, vilket
liv. `ta mig dit nu tack ´

Nu sitter jag på jobbet, bara en timme kvar.
Sen ska jag hem och laga mat, sedan kommer
Bea förbi :) alltid trevligt med sällskap!!
Spc av så två härliga människor som Robban
och Bea:) kvällen looks nice!


*-full like a kastrull-*

Kommentarer
Postat av: bea

jag gillar dig skarpt mycket ska du veta!!

och snart jobbar vi tillsammans på riktigt!!!

2009-11-12 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0