Galen Helg!

Hm förra helgen som var så skulle jag och Madde
från jobbet hitta på något, vi möttes nrä vi slutat båda
två och sen förfestade vi hemma hos mig, gick ut på
550 och gud så kul vi hade, dansade som aldrig förr..
Jag minns inte varför vi gick från krogen, antingen för
att den stängde lr för något annat men det blev efterfest
hemma hos mig till sex på morgonen, trevliga människor!!

Vi vaknade väl kl tio igen och det första Toni gjorde
var att knäcka en ny öl och vi andra följde på, så
det blev en dag i dalparken me dator, musik, alkohol
och lilla katten fick också följa me ut! :)

På kvällen så åkte vi till Bromma och skulle gå på
remember the 90s, de var kul och bra musik förutom
att vakterna va försenade så man fick stå ute och frysa jätte länge..

Madde,Börje och Toni åkte hem vid ett men jag och Jonny
ville dansa vidare så vi åkte väl hem vid tre, va hemma i
Södertälje vid sju, då tvär slockna jag, trött och frusen som bara den..

Sov väl till elva och sen upp och jobba!

både jag , maded och toni blev sjuka efter den här helgen,
men kul hade vi kan jag lova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0