Tisdag

Har inte hunnit blogga speciellt mycket
eftersom jag inte gör något annat än
att jobba, förra veckan cykla ja mellan
hudläkaren o max, o den här veckan ser
lika dan ut, fyra dagar i rad nu på max o här.
Kämpigt men vad ska man göra, måste ju ha pengar!!

Ja är så trött på alla vänner som sviker,
och vänner som tjatar och inte håller de
dom säger. Lust och bara flytta här från stan
ibland, utomlands drömmer ja väl mest om.
Ba börja om o lära känna nya!  Nu menar jag inte
att alla vänner är skit utan ja har en del
underbara som ställer upp och finns där o ni
ska veta att ni är bäst, även min familj :)

Idag ska André få katterna hem till sig i någon vecka,
komemr bli rätt skönt eftersom kattungen bara
livar hela nätterna, omöjliogt o sova, biter mig i benen
o springer fram o tillbaka i hela lägenheten...
För er som sett den vet ju att den är liten, o två katter
där gör så ja går på nerverna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0