Back in Arambol

Ja var ska jag borja, Palolem var underbart.

Jag satt samma kvall som jag bloggade pa roundcube, runt tio pa kvallen
sa bara kraks jag rakt ut pa resturangen, trodde inte det var sant, fy
sa pinsamt men det var da jag forstod att det var min tur att vara magsjuk..
Den ar nog den intensivaste magsjukan jag nagonsin haft. Den kvallen nar
jag lag i sangen och madde som samst sa ser jag en ratt javel klattra uppe
i taket i min bungalow, dar ligger jag och mar som samst och ser en ratta,
jag flog ut ur rummet och ville inte ga in pa ett bra tag, men till slut gjorde
ja de och somnade.

Dagen efter vaknade jag och bara kande att jag ville aka dar ifran,
hade fatt nog av palolem, rico hade berattat om ett fint stalle som
hette Agonda, sa vi bestamde oss for att aka dit, vi akte dit och
de hittade ett fint guest house. Dom ville att vi skulle betala for tva
natter pa en gang, sa vi betalade 600 roupies vilket ar 120kr.
Vi la in vara saker pa rummet och gick ner till stranden, Det fanns inte
en enda manniska pa hela stranden, det var helt ode, fanns en kiosk
i hela omradet och ingen telefon eller inget internetcafe. har marktes
det varkligen att sesongen ar over! Jag somnade tidigt igar, lag och tankte
jatte mycket pa hur jag skulle gora med min resa, ville tillbaka till nicko
och losa alla problem, sa imorse nar jag vaknade overtalade ja rico
att aka tillbaka till Arambol och har sitter jag nu, problem ar losta och
allt ar bra. Har tagit in pa ett litet guesthouse dar ja betalar 30kr natten.
Det ar faktiskt ratt fint :)

Funderar pa att aka till Baga nagra dagar, en strand lite langre ner,
dar finns det hotell, kanske leva lyx nagra dagar :)
Sen ror vi nog oss upp mot bergen!

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0