...

Igar sa var jag ute och akte motorcykel med nicko, var
riktigt kul, vi tog en svang till karim beach och badade,
gav lite vatten till figther en hund som bor dr och sen akte
tillbaka, kvallen spenderade vi pa malibu till kl 10 da jag gick
och la mig, var skont att lagga sig tidigt :)

Idag vaknade jag vid 9, tog en svang till resturangen over
gatan och tog en vanilla milkshake, mmm antligen hittat
nagot som smakar som hemma!!:)

I forregar var jag pa pacha och min lilla ficka som ja hade pengar
i blev snodd, dar i lag aven min bankdosa. Kanns riktigt piss,
sa nu kan jag inte komma at nagra pengar, bra jobbat!
Och piss Swedbank sager att de inte finns nagonting att gora,
tur att jag har varldens snallaste familj som hjalper mig,
hur skulle jag gjort annat, vart kvar i Indien och levt utan pengar?
Dumt system!!

Idag blir det en lugn kvall, titta pa nagon dokumentar om 2012
sen sa sova, imorgon ska vi titta biljetter till delhi.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Saknar dig! När du kommer hem blir det systerkväll:) Puss, ta det lugnt där.

2010-05-18 @ 16:59:36
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0