Indien bilder

 

Tankte lagga upp lite bilder :)

 

sa har bor vi da, det ar varan sang, den hardaste jag nansin sovit pa tror jag :)

Sa har ser bungalowsen ut har pa stranden. fina va :) haha

 

en bild over varat lilla hem :P Plus grannarnas rum :)

har ar baren som rico bor pa, lite folk nu nar det ar lagsesong.

 

 

Ricko och hans lilla dj bas :P

 

Pa vag till stranden, sa har ser de flestas hus ut har i Indien,

 

Karim Beach, hit brukar vi aka varje morgon och ata lite frukost och

bara ligga i skuggan och ha de skont :) Stora vagor pa den har stranden dock

 

Nicko och Riko tar sig ett bad i vagorna :P jag avstod,

riktigt starka undervattenstromar:P

 

Lilla jag blekfis

 

En kossa pa vagen ar inget ovanligt dom springer overallt

sa det galler att vara vaksam nar man ar ute o kor, :P

Katter hundar kossor allt springer runt dar pa vagarna.

 

Har ar de kvinnorna som bar de tunga grejjerna, mannen

bar upp det pa deras huvuden sen sa var det tjejerna som fick bara. lagom tungt.

 

 

Precis bakom dar vi bor en liten grand dar vi har mopparna :)

 

Nicko pa moppen

 

Rico pa moppen, ja aker bakom, vill inte kora sjalv en, trafiken har galen har.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Gumman!

Skönt att höra att du har det bra där nere,Lite (mycket) orolig är jag.Kul ivarje fall att man kan gå in på datorn och updatera sig hur du har det där nere.

Här hemma rullar det på som vanligt 13 g mulet.

Dina katter mår bra emilia vill sitta i knät hela tiden och vill att du ska komma hem.

var rädd om dig (er) puss kram pappa

2010-05-01 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0