New house

Imorse vaknade jag av att elen forsvann, javla el.
Man verkligen dor inne pa rummet av varme nar
flakten slutar fungera, omojligt att sova, vill bara ha
lite air conition, men icke. Var bara att ligga dar och
svettas och vanta pa att elen ska komma tillbaka.

Som tur ar har Rico en flakt som vi har tagit med oss,
varje kvall provar vi stalla den pa olika satt for att
fa sa bra luft som mojligt i rummet, men varje dag
vaknar man lika svettig. Vi var trotta pa de
sa vi gick och leta efter ett nytt rum och da hittade
vi ett jatte fint litet hus, de var stort och hade ett kok,
me kyl och frys, ett badrum med dusch och sen tva
flaktar, en i koket och en i sovrummet, vilket paradis.
Vi tog huset direkt, de kostar oss 40kr per natt, 20kr var.
Kanns som om det ar vart de, jatte mysigt ar de , ca
50m fran stranden :)

Igar natt var vi ute pa promenad vi tankte ga ut och fota lite.
Rico gillar oxa att fota och har fotat mycket forut sa han
fotade mest igar, tankte lagga upp lite bilder fran promenaden.
Det ar jatte fint har pa kvallarna, helt dottt, inte en manniska
ute, sa lugnt o skont :)


Vart nya hus!:)


precis oppnat dorrarna till huset och snabbt ligger
han dar, haha :) Skont med space kan man flytta sangarna
precis so man vill o inte behova ligga pa varann... Sovrhmmet
ar ratt stort, sa man har plats me klader och stol och bord m.m :)


vart kok och toalett :)


jag och en hund pa en vag i arambol :)


grimars


En vanlig dag pa Malibu


En fin bild av Rico


puss puss me en hund


Annu en fin bild av Rico :)


En bild jag tog pa rico och hundarna :)


Trott Sandra ute pa kvallen :)


Haha, klockan ar sent darfor jag ser sa trott ut :) Sova ville jag
nog mest vid det ogonblicket :D


avslutar med lite grisar, haha det var har koket lag innan
dom tog ned resturangen, grisarna bodde dar aven da! :P



Kommentarer
Postat av: Morbror Mike

Hej på dig gumman.Hoppas allt är bra.ÄT MAT,man blir nervös när man ser dig.Ska jag skicka 2 kg smör? Ta det lugnt.Kramar Morbror

2010-05-23 @ 13:29:54
Postat av: Sandra

Va kul att du laser min blogg!! Jo jag ater har nere, men finns inget kott att ata, man far leva pa gronsaker :P sen mar man ju illa hela tiden, borjar bli van :P hahah puss o kram!!

2010-05-23 @ 15:00:40
URL: http://sandrahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0