No connection.

Har gjort massor de senaste dagarna kanns de som men har egentligen inte gjort nagonting.

Nu ar vi i alla sodraste Goa, I parolem. Det har sags vara Goas finaste del och det marks for har ar det jatte mycket turister.
Men visst ar det kanon fint, arambol dar vi var innan var de lite gront vatten, har ar de hyffsat blott, palmer overallt, finns en liten o har som heter monkey island
som vi ska besoka imorgon tror jag :)

Resan hit tog ca 6h, vi tog en taxi till en liten tag station, de var jag rico och kaarlie, kaarlie ar en kille fran frankrike som var i arambol som oxa skulle resa vidare, han har vart i Indien sex ganger sa han visade vagen.
Vi tog ett tag som tog ca 2h, dar satt jag med en liten indisk tjej pa 12 och pratade, hon kunde forvonansvart prata hyffsad engelska, sa hon bertattade lite om sin familj. Hon tillhorde de rikare i Indien, sag man pa klader och hur ren och sot hon var.. Nar vi kom fram till mapsa dar taget stannade sa tog vi en buss som gick direkt till Parolem. Dar hoppade vi av, tog vara ryggsackar och gick ner till stranden, Dar hittade vi var vi ville bo :)

Nu bor vi i en liten bungalow vid havet, sitter jag pa var veranda sa ser ja ut over hela stranden, jag hor vagarna och havet nar jag ligger och ska sova.. helt underbart men dock ar det anda ackligt, imorse vaknade jag och
utan att overdriva sa hade jag 30bett fran sangbaggar pa bara min axel, sa du kan ju gissa hur resten av kroppen ser ut hahah.  roda prickar
over hela kroppen, till och med pannan :P

Det ar fortfarande lika varmt, men det ar lite starkare vindar har nere sa nu kan man iaf rora sig pa dagarna utan att svettas ihjal. Sa acklig hela tiden,
svettig,sandig,sonder biten av djur, ja allt va de nu ar mer...

Om det ar sa attt ni blir oroliga sa har jag faktiskt min telefon med mig som ar pa varje dag sa far ni inte tag pa mig pa internet
sa prova telefonen, den tittar jag ju med jamna mellanrum..

Nu hoppas jag iaf att vi ska stanna har ett tag, den 21a ska vi vara i bergen sa tills dess ska vi val vara har :)
Trivs mycket battre har an i arambol, mer vitingar har :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0