Round Cube

Finns ett stalle har i Parolem som vi brukar sitta pa, igar satt vi dar fran vi at frukost till kl
fyra pa eftermiddagen,  Vid varje resturang sa finns det puffar att sitta pa, eller stolar,
eller lagga sig precis utanfor pa nagon av solstolarna pa stranden, eller varfor inte i en
hang matta :)

Jatte trevlig personal, dom har aven massa roliga spelar som paminner om
nar man var liten, minns ni det har spelet nar man har en spelbricka
fullt med ansikten, sen ska man ta ett kort och gissa vem den andra personen ar,
det satt vi och spelade och fyra i rad spel i flera timmar :) Jatte trevligt sallskap,
traffar nya manniskor hela tiden :) Borjar nastan bli van att prata lite engelska nu,
eller jag tanker engelska i huvudet hela tiden iallafall hehe..

Det ar helt sjukt var mycket mat jag ater har, och det ar sa skont att kunna
bara ga till en resturang, ta vad du vill, ar du sugen pa banan me glass
eller stor maltid, inget kostar mer an 30kr. I Arambol snalade jag med pengar,
fanns inte sa mycket att gora, har vill jag bara ligga pa den underbara stranden
och dricka banana shake, chockad shake, mm de ar bara mums :D

Har faktiskt inte druckit en enda kvall sen jag kom ner, dricker man en Ol har nere
sa kanner man sig nastan paverkad, sa en ol sen behovs de inge mer, man ar enda
sa trott av solen sa ska man dricka da somnar man istallet. Har inte vart en enda
kvall med sent festande, men det ar faktsitk skoont, hinner man gora sa mycket mer
om dagarna. Har lagt mig innan elva tre dagar i rad nu :)

Ne nu ska jag nog ga ner till stranden, se vad dom andra gor, sen ska jag slanga
mig i havet, mmm :D miss you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0