Sickness

Prickarna har fortfarande inte forsvunnit, trots kramen jag fick.
Sakert 10 olika manniskor som fragat mig idag om vad jag har
pa ryggen och axlarna o pannan, ba de ar mosqitos men
vissa tror jag ar allergisk mot nagot, ser helt forjavligt ut.

Idag var jag iallafall till frisoren och fixade mitt har, nu har
jag super super super kort har, men de ser faktiskt inte forjavligt ut.
Kanns ovant att inte ha na har men de funkar, haha :)


En prickig Sandra, nu synd inte ryggen men ni ser ju pannan och ansiktet.


Sen nar jag kom hem fran frisoren idag sa lag rico fortfarande kvar pa rummet,
han har blivit magsjuk stackarn, men det finns inte sa mkt o gora, bara
ligga dar o krakas hela dagen, de gar nog over till imorgon.. De tillhor
vardagen har att ha ont i magen, riktiga magknip och krakas minst en gang om dagen.
Men ja har redan vant mig med det..

Efter de gick jag och tog ett bad i havet.. Jatte stora vagor idag sa hall mig
langt in pa stranden.. :)

Ikvall blir de nog lugnt, kanske ga till round cube, spela nagot spel
sen blir de nog sova tidigt, ar trott som vanligt, ar val solen som trottar ut en :)



Bungalowen jag bor i nu, som har bedbaggs hah :( Nice utsikt iaf!!


Min utsikt fran altanen :)


Monkey island. Dit ska vi nagon dag snart :)


Resturang pa stranden, solnedgang :)


Bungalowen igen.


Rico spelar pa sin trumma


Beutiful sunset




Kommentarer
Postat av: Janelle :)

Ser sjukt nice ut =)hoppas allt e super bra :) one love :)

2010-05-09 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0