Sunday

hm, tiden bara springer forbi, redan sondag?
De som kanns skont ar ju att om vi hade vart
pa vanlig semester hade vi fatt aka hem om en vecka
men nu ska jag vara har lange sa behover inte tanka
pa tiden an sa lange..

Igar blev det en hel dag pa karim beach, badade i
vagorna, dock var dom lite mindre den har gangen :)
Somnade i solen oxa sa idag ar jag lite rod!! har
hallt mig undan solen idag, vart jatte varmt anda
fram till nu, nu borja det blosa lite och tack for det!!

Igar kvall satt vi bara i baren och lyssna pa musik,
tanka ga till pacha men vi var for trotta allihopa.
Sa blev en tidigt kvall igar, lag och sov pa stranden,
ena sidan horde man havet och andra sidan djungeln.
Sov som en prinsessa till kl sex imorse da solen gick upp,
da var de bara ta en morgon promenad hem och
lagga sig i skuggan nagon timme till :)

Ska snart ga och ata nagot till middag, fast man ater
mat hela tiden sa kanns de enda som om man blivit
smalare, man svettas ju ut halva kroppsvikten har nere :P
Funderar pa att ta en moppe tur ikvall till nagot
mysigt stalle, kansek till anjuna om jag hittar dit :)

hoppas alla haft en bra helg, min har vart kanon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har din blogg tagit vägen?? Du skulle ju skriva varje dag och berätta!!!!!

2010-05-06 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0