Vaaarmt , svetten rinner

Det ar sa kvavt i luften nu, kanns som om det ska komma regn nar som helst,
skulle vara valdigt skont, for det ar nastan omanskligt varmt har.

Idag vaknade jag kl tva, sa ja missade den starkaste solen, skont de!
Sen gick jag upp, forbi en harsalong och fragade om de kunde ta bort
mina dreads, men ja masta klippa bort dom, sa imorgon ska jag ga och
klippa bort dom, farga haret blont och kopa mig en keps! Om det
var vart att gora dreadsen? ja det var de for nu vet jag att jag inte trivs
i de och behover inte fundera over de igen! :)

Sen efter de sa tog jag en tok tok till apoteket, fick en kram mot mina
bett attacker. Har verklikigen hela ryggen full med prickar, hela pannan,
axlar,armar. Sen har jag rakat klia pa dom i natt sa dom var jatte stora
idag. Vill knappt visa mig ute, ser ut som jag fatt nagon sjukdom..

Nu sitter jag pa internetcafet mitt emot varan bungalow, ska sitta har
ett tag sen blir de ga ner till Round cube och spela lite spel kanske.

Har det jatte bra har nere, forutom betten som kliar nagot enormt :)
Men dom gar val over hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0