Weo

Blev inget Baga idag som planerat, jag andrade mig.
Jag vill vara kvar har, hade en san underbar natt igar
pa pacha, traffade en manniska som fick mig att inse
att jag borde verkligen folja min magkansla hur jag
ska fortsatta resan , och jag kanner inte for att resa
an sa jag stannar ett tag till har i Aramnol, jag trivs ju har!

Igar sa lag jag pa stranden nagon timme, forsta dagen
som jag kunde njuta pa stranden utan att det var for varmt.
Efter de tog jag och nicko en promenad till tradet uppe
i djungeln, ville fota lite dar innan jag skulle lamna arambol.
sa kom vi tillbaka fran djungeln perfekt tid for solnedgangen
och jag fick sana underbara foton, onskar internet vore lite
battre har kunde jag lagga upp mer bilder mer tyvarr,
ni far vanta tills ja kommer hem!!

Efter djungel promenaden at vi lite mat och sedan gick till
Pacha, rico spelade dar, var ritkigt trevligt, va kanske bara 15pers
men lika nice anda, bara harliga manniskor :)
En kille fran uppe  i tradet stod och dansade till psytrance
genom att utfora yoga, haha var nog de roligaste jag sett,
har behovs ingen tv, titta bara pa djungelmanniskorna :)


Sunset in Agonda


Jag kortharig pa Agonda beach


Nicko and the sun


Siluett av mig pa stranden.


vacker bild jag fick pa solnedgangen


kortharig


lutar sig mot solen :) Hehe


Har sa mycket vackra bilder har ifran , onska jag kunde laggga upp alla men hoppasn i

blir nojda over nagra bilder iaf :)

 

All love!!


Kommentarer
Postat av: H/H

Jättefina bilder.. Du är grym fotograf.. Vill dela det där med dig..

2010-05-15 @ 23:47:57
Postat av: momo

Frisyren passar dig hjärtat men var är den blonda looken.Jättefina bilder, längtar att få se dessa.

2010-05-17 @ 09:09:53
Postat av: Mammis

Åhhh vad fiint gumman, skulle vilja var där med dig och bara få njuta av allt. Bra att du följde din magkänsla. puss älskar dig

2010-05-17 @ 09:32:49
Postat av: mammis

glömde säga att du är jättefin i håret ;O)puss

2010-05-17 @ 09:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0