Myskväll hos Bea

Imorse ringde klockan tjugo över sex, pigg? Hm vad var det för fel på mig?

Upp och jobba, tillbaka på ruta ett känns det som.
Känns inom mig att det kanske är fel gjort,
men vad ska man göra när man är i behov av något?

Kl närmade sig två, jag och Bea åkte ut till Nykvarn.
Hämtade upp bror och släppte av honom hos mamma.
Efter de åkte vi hem till Bea och där är jag kvar.

Älsklingen har börjat jobba heltid, jätte glad för din skull!
Dock känns det redan tomt, alltid van att ha dig vid
min sida 24/7.

Ta mig tid för mina vänner borde jag göra oftare,
nu är det är jätte bra tillfälle, denna kväll blir hos Bea.
Här bjuds det på mat och godis! I love it.

Bjuder er på denna kvällsbild! Hoppas ni gillar den!


CAM
Capture All Moments
copyright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0