Hollywood fruar

Svenska Hollywood fruar.
Ännu ett av tv3 förnedringsprogram.
Ändå det tittarna vill se, klippt och redigerat så vinklingen
av karaktärerna blir så överdrivna.

Eller vad säger ni? Är det det här vi betalar tv-licens för?

Att intervjua en okänd person inför 15 främlingar.
Så kan en intervju på Proffice se ut.
Är detta kreativt eller bara dumt?
Mitt intryck av dagens intervju var seg och opersonlig.
Fick inte riktigt fram det jag vill framföra då det var många
andra främlingar som ville framföra sin talan.
Jag hoppas mina erfarenheter och mina egenskaper väger upp deras.

Ett trevligt besök, Bea såklart.
Snack om livet, och dagens i-lands problem.


Brudarna bus





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0